onsdag den 26. maj 2010

Dag 7

Jaja, der kan I bare se: hvis der lige går nogle dage, glemmer jeg jo, hvad en etikette er, eller titel. Det er ikke god etikette; ikke i denne nye verden. Jeg grifler ned, for jeg ved, at tre skridt henne har jeg allerede glemt det første.
I dag lettede tågen endnu mere. Jeg fik ligefrem lyst til at fortsætte hjemme, men tiden - ak - tiden...
Måske skulle jeg alligevel lige prøve? Jeg har jo nogle billeder.. Vi har lært at løsrive en person fra dets omgivelser (var der nogle der tænkte mønsterbryder og social arv?) og placere samme i helt andre omgivelser, uden det kan ses. På vej hjem kørte jeg forbi flere reklamestandere, hvor netop den teknik var brugt. Og det sjove er, at jeg jo også kan se, hvor det er brugt uhensigtsmæssigt, eller hvor der ikke har været tid, til at gøre det grundigt. Det, jeg før bare syntes, så dumt ud.
Vi har også lært at gøre dag til nat, høj sol til torden og lynild. Det er sjovt.
Tænk, at jeg nogen sinde skulle blive bidt af at sidde foran en computer ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar