torsdag den 27. maj 2010

Dag 8

Jeg ved ikke, hvad det stadie hedder, jeg er nået til i processen, men det er klassisk - for mig i hvert fald. Alt, hvad jeg foretager mig, bliver formateret til det format, jeg arbejder intensivt i. F.eks. skulle jeg købe balsam i supermarkedet; jeg ledte på hylderne, og ledte... og fandt ingen balsam, men en hårmaske. Jeg anede ikke hvad det var, men det lød som overskriften på det, jeg havde arbejdet med hele dagen :-)
Da jeg så var gået i seng, kløede det på ryggen, I ved lige der, hvor jeg ikke rigtigt kan nå. Og selve kløen var ikke længere en følelse, men pixels der skulle fjernes. For hvert strøg med mine skarpe negle forsvandt endnu nogle pixels, og endnu nogle.. Og de farver som fremtrådte på indersiden af mine øjenlåg, blev til pixels. En ny måde at tælle får på faktisk; man tager dem pixel for pixel og når alle farverne er væk og der kun er sort tilbage, skulle man gerne falde i søvn. Men det virkede ikke. Jeg tænkte, at det måtte blive dagens blogindlæg.
Nu vil jeg prøve forfra.

1 kommentar:

  1. Altid skønt, at læse på din blok. Er du helt sikker på, at du stadig vil være skrædder? :-)

    SvarSlet